DB SAN ANTONIO

DB SAN ANTONIO

Lokacija

Nalazi se u centru grada Qawra u zalivu St Paul’s na oko 16km od aerodroma i oko 15km od glavnog grada Valeta. Stanica lokalnog autobusa koja uključuje linije do ostalih delova Malte udaljena je oko 100m od hotela.

Plaža

Privatna peščana plaža hotela udaljena je oko 150m od hotela.

Plaćaju se: bar na plaži, suncobrani i ležaljke na plaži, a peškiri se dobijaju uz depozit.

Hrana i piće

Hotel ima all inclusive uslugu – doručak, ručak i večera i služe se u glavnom restoranu Guéliz (samoposluživanje, izbor više jela). Pored glavnog restorana, hotel raspolaže sa još pet a la cart restorana za koje je potrebna rezervacija unapred: Tagine Restaurant (marokanska i indijska kuhinja), D-Bistro Restaurant, Yushan Restaurant (kineska i azijska hrana, nalazi se na krovu hotela, hrana se pravi na licu mesta), Q-Zins Restaurant (tematske večere: američka, italijanska i meksička kuhinja, restoran je otvoren samo u periodu od sredine juna do sredine septembra), Taza Restaurant (restoran nedavno otvoren i u ponudi ima mediteransku kuhinju, obroci u ovom restoranu se dodatno naplaćuju). Takođe, u sklopu hotela se nalaze i barovi: Kosy Bar (služi koktele, žestoka pića, sokove i kafe, svake večeri se organizuje animacija), Taza Sky Bar (nedavno otvoren i namenjen je samo odraslima – stariji od 16 godina), Cafe Maroc (radi u toku dana, služi pića ali i užine), Roof Deck (nalazi se na krovu, sa bazenom, služe se pića i užine).

Plaćaju se: uvozna i flaširana pića, à la carte restorani (uz rezervaciju) i ostalo van koncepta.

Ostali sadržaji

Hotel u svom sastavu ima otvoreni bazen, dečiji bazen, zatvoreni bazen koji se greje tokom zimskih meseci, teretana, strečing, gimnastika u vodi, pikado, igre na bazenu, odbojka na plaži, mini fudbal, stoni tenis, časovi plesa, animacije, Wi-Fi internet u celom hotelu (sa ograničenom brzinom i brojem korisnika).

Pearl spa je urađen u marokanskom stilu, u svom sklopu ima bazen koji se greje, pet soba za tretmane, hamam, jacuzzi, saune i sobe za relaksaciju. Tretmani i spa se moraju unapred rezervisati.

New Form Fitness Centre je najbolje opremljen fitnes centar u severnom delu Malte. Opremljen je najnovijom opremom za trening.

Plaćaju se: masaže, tretmani, servis za pranje i peglanje veša, menjačnica, rent-a-car, rent-a-bike, parking.

Napomena

Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.

MALTA INDIVIDUALNO

Program Putovanja

Malta

Individualno putovanje

Polasci od 01.04.2019-31.10.2019.

               1. DANBEOGRAD – MALTA
Let avionom kompanije WizzAir (ponedeljak, sreda, petak) ili Air Serbia (četvrtak, subota) do Malte. Let traje oko 2h.

Smeštaj po hotelskim pravilima. Noćenje.

 

2.-5,7,9,10 ili 14. DAN

MALTA
Boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Vreme predviđeno za odmor i individualne aktivnosti. Noćenja.
 

6,8,10,11. ili 15. DAN

MALTA – BEOGRAD
Napuštanje sobe prema hotelskim pravilima. Prijava za let minimum 2 sata pre poletanja. Let za Beograd avionom kompanije WizzAir ili Air Serbia.

Način plaćanja

  • AVANSNO u gotovini, platnim karticama, preko računa, 100% za avio karte i 50 % za ostale usluge prilikom rezervacije.
  • PLATNIM KARTICAMA(Visa, Dina, Master, Maestro, American Express).
  • PLAĆANJE NA RATEbez kamate kreditnim karticama Banke Intesa (do 6 rata). Prilikom rezervacije se plaća avans od 50% od ukupnog iznosa gotovinski, a ostatak na rate.

Program ne uključuje

  • Avio takse trenutno oko 100€. Sve takse i troškovi izdavanja avio karte se plaćaju u agenciji uz aranžman(plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu za efektivu Banke Intesa, podložne su promenama i ne mogu se platiti u ratama). Takse važe za odrasle i decu stariju od 2 godine.
  • Dinarski deo aranžmana u iznosu od 3.000,00 dinara po osobi koji važi uz cenovnik (plaćaju odrasli i deca starija od 2 godine)
  • Deca do 2 godine plaćaju 80€, nemaju mesto u avionu, ni sopstveni ležaj u hotelu.
  • Putno zdravstveno osiguranje
  • Individualne troškove
  • Ostale nepomenute usluge

Program uključuje

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
  • Avio prevoz redovnom linijom na relaciji Beograd-Malta-Beograd, avio kompanijom Wizz Air ili Air Serbia.
  • 5, 7, 9, 10, 11 ili 14 noćenja na bazi izabrane usluge u hotelu, prema uplaćenom aranžmanu
  • Troškove organizacije putovanja

Uslovi plaćanja

  • Sve cene su izražene u eurima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Banke Intesa za efektivu na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.
  • Za rezervaciju je prilikom prijave neophodna uplata avansa od najmanje 100% za avio karte i 50 % za ostale usluge (u slučaju da rezervacija nije potvrđena u roku od 48h ovaj iznos se vraća). Preostali iznos se plaća najkasnije 15 dana pre početka putovanja.
  • Ove odredbe predviđene su Opštim uslovima putovanja 1 A Travel d.o.o. Usled promena na monetarnom tržištu agencija 1 A Travel d.o.o. zadržava pravo korekcije cena na neplaćeni deo aranžmana.

Važne napomene

  • Putovanje je osmišljeno za individualne putnike, bez pratnje vodiča. Potvrda rezervacije smeštaja čeka se najviše 48 sati od momenta rezervisanja tj. uplate.
  • Neophodno je pri rezervaciji uplatiti 100%  za avio karte i 50 % za ostale usluge.
  • Moguće je korigovati datume, termine polazaka i broj dana uz korekciju cene (cena zavisi od raspoloživosti u hotelu/avio prevozu)
  • Konačna cena zavisi od trenutne raspoloživosti u hotelu/avio prevozu i podložna je promenama shodno cenama koje su važeće u momentu rezervacije. Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja koji su sastavni deo ovog programa (Član 15)
  • Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu ili promene u tarifama prevoznika u zakonski predviđenim slučajevima
  • Iskazana cena je data na osnovu trenutne cene smeštaja, prevoza na redovnim linijama i transfera. Cena karte zavisi od raspoložive klase na letu određenog datuma.

OSTALE VAŽNE NAPOMENE:

 

  • Organizator putovanja ne može da utiče na raspored sedišta dodeljen putnicima od strane avio kompanije i shodno tome posebni zahtevi za određenim sedištima nisu mogući.
  • Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
  • Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj ponudi hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj kategorizaciji.
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija 1 A Travel proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, resotrana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
  • Sve sobe u svim hotelima na Malti u ponudi 1 A Travela su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim  hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
  • Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima 1 A Travel može garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Sobe za koje je naglašeno da imaju po gled na more, u većini slučajeva imaju bočni pogled na more, ne direktan. Sobe sa bračnim ležajem postoje u većini hotela i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
  • Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 14h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 12h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
  • U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja-izbor više jela po hotelskim pravilima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto samoposluživanja, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
  • Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz hotela, pa samim tim nije određena usluga kojom počinju i završavaju boravak, jer se uključuju u All Inclusive koncept hotela. Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šorcu, formalan način oblačenja).
  • Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
  • Vreme trajanja transfera od aerodroma Malta do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji.
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
  • Vremena leta su podložna izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, putem oglasne table ili pisane poruke najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje sa Malte. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.
  • Dokumentacija za putovanje dobija se u ageniji po isplati kompletnog aranžmana. Po dolasku na aerodrom, potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. U letnjoj sezoni je zbog gužve na aerodromu za ovo potrebno više vremena pa molimo putnike da na aerodrom dolaze na vreme, odnosno 2 sata pre leta.
  • Putnici mogu nositi do 20 kg prtljaga koji se predaje prilikom čekiranja i jednu torbu kao ručni prtljag. U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, manikir setovi i drugi oštri metalni predmeti, kao ni bilo koja vrsta tečnosti, što je propisano pravilima reda i poslovanja svih avio kompanija. Organizator putovanja ne preuzima odgovornost za izgubljeni, oštećeni ili ukradeni prtljag. Sva svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen ili oštećen, putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, prema međunarodnim ili domaćim propisima i važećim uzansama.
  • Osoblje avio kompanije ima pravo da po sopstvenoj proceni ne dozvoli ukrcavanje trudnici, osim ako ona ima potvrdu od lekara kojom se potvrđuje da je sposobna za let avionom. Te potvrde imaju rok važenja, pa na to treba obratiti pažnju kako prilikom polaska na put, tako i prilikom povratka.
  • Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera
  • Predstavnici i autobusi za transfer 1 A Travela čekaju putnike na aerodromu na Malti i imaju oznake agencije radi lakšeg prepoznavanja. Propisi predstavnicima ne dozvoljavaju okupljanje grupe u aerodromskoj zgradi, tako da se putnici sačekuju neposredno po izlasku iz zgrade ili na parkingu. Zbog velikog broja hotela i putnika, ponekad nije moguće da predstavnik sve putnike isprati do recepcije. Predstavnik obilazi sve hotele u roku od 48 časova po dolasku. Na oglasnoj tabli, putem info pisma, ili na drugi način predstavnik će ostaviti svoj broj telefona i informisati putnike o vremenima info-sastanaka i izleta. U slučaju bilo kakvog problema mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info-sastanku ili telefonom prvih dana boravka, da bi se na to moglo reagovati. Reklamacije zbog problema za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
  • Aranžman je rađen na bazi minimum 20 putnika po polasku. U slučaju nedovoljnog broja prodatih mesta na redovnoj liniji avio kompanije Wizz Air, neke vanredne situacije, avio kompanija i agencija zadržavaju pravo otkaza putovanja o čemu su dužne da putnika obaveste minimum 5 dana pre polaska.
  • Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena na monetarnom tržištu ili promene tarifa prevoznika.
  • 1 A Travel d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.
  • Agencija 1 A Travel d.o.o. zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.
  • Opisi i fotografije smeštajnih kapaciteta nalaze se na web sajtu www.1atravel.rs

 

MOLIMO PUTNIKE DA PAŽLJIVO PROČITAJU OPŠTE USLOVE PUTOVANJA AGENCIJE 1 A TRAVEL D.O.O. USAGLAŠENE SA YUTA STANDARDOM KOJI JE SASTAVNI DEO OVOG PROGRAMA.

PROGRAM PUTOVANJA BR. 1 VAŽI OD 28.12.2018.

 

Katalog sa opisima hotela i cenovnik su sastavni deo ovog programa.

 

Program putovanja važi uz Opšte uslove putovanja organizatora 1 A TRAVEL d.o.o.

Licenca br. OTP 278 /2010

DB SAN ANTONIO
katalog 2019
1 EUR = 120.3400 RSD