Lokacija
Hotel se nalazi na oko 132 km od aerodroma u Bodrumu, 8 km centra Marmarisa, u zalivu Ičmeler.
Opšti podaci
Marti La Perla u Ičmeleru, Marmaris, spaja zadivljujuće pejzaže, vrhunsku internacionalnu kuhinju i toplo tursko gostoprimstvo u nezaboravno iskustvo. Okružen planinama i morem, nudi savršen spoj opuštanja, druženja i novih uspomena. Hotel je izgrađen 1987. godine, a renoviran za sezonu 2025. godine. Hotel je samo za odrasle(16+).
Plaža
Plaža je peščano-šljunkovita, duga oko 100 m i nalazi se na oko 20 m od hotela. Suncobrani, ležaljke i dušeci su besplatni za goste hotela.
Smeštaj
Hotel raspolaže sa 197 soba. Sve imaju klimu, balkon, TV, sef, fen za kosu, korišćenje mini bara i telefona se doplaćuje. Loft Room sobe (25–27 m²) – imaju bračni krevet, spavaća soba, kupatilo i balkon. Loft Suite sobe (43–45 m²) – imaju bračni i single krevet, spavaću sobu, dnevni boravak, kupatilo i balkon. Standard Mountain View sobe – imaju bračni krevet, pogled na planine i balkon. Standard Side Sea View sobe – imaju bračni krevet, bočni pogled na more i balkon. Standard Sea View Room – imaju bračni krevet, direktni pogled na more i balkon. Deluxe Suite – ima bračni krevet, prostranu spavaću sobu, kupatilo i balkon.
Hrana i piće
Usluga u hotelu je All Inclusive, samoposluživanje (izbor više jela) u glavnom restoranu: doručak, ručak, večerai užine. U konceptu su još lokalna alkoholna i bezalkoholna pića.
Gostima je na raspolaganju i A La Carte restoran Club La Concha , koji se doplaćuje.
Hotel u ponudi ima i nekoliko barova.
Usluga
Usluga je All Inclusive.
Sport i zabava
Gosti mogu uživati u raznim animacijama, sportskim aktivnostima poput vaterpola, stonog tenisa, bilijara, odbojke na plaži, bocce-a i časova plesa. Večernja zabava: živa muzika, tematske žurke, animacioni programi, bioskop na otvorenom. Plaćaju se motorizovani vodeni sportovi: parasailing, jet ski, skijanje na vodi.
Spa & wellness
Plaća se: masaža, sauna i beauty tretmani.
Napomena
Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.

